Long time no see

2012-05-12 @ 00:17:36

Ungefär såhär känner mig mig just nu. Har varit sjukt trött den senaste veckan och får absolut inget gjort! Eller jo jag har jobbat varje dag och jag har varit i stallet varje dag. Men sen har alla måsten bara skjutits upp. Dumma dumma mig! Håller tummarna för en piggare Sarah från och med imorgon.

På tal om imorgon så ska jag hålla i mitt första homeparty på Hus no4, ska bli kul! Dock är jag lite nervös faktiskt men ska nog gå bra.

Nu ska jag slänga mig på soffan och glo på Alcatraz till sömnen invaderar mig. Ja jag sover på soffan eftersom jag fortfarande inte glömt att det var en spindel i min älskade säng senast jag skulle sova i den. Grrrrr! Dumma den!

Godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0