Hoppa hoppa häst

2012-01-21 @ 11:07:05

Den här helgen går verkligen i hästarnas tecken. För idag ska jag strax lämna Degerfors och Andreas för att åka in till kga och rida kråke, efter det åker jag och mamma till Malins stall och fixar iordning Chippen och Abbe och tar med dom till nya ridhuset i botorp för att där lämna över Abbe till den som ska rida han och jag själv ska hoppa bästa Chippen! Det är verkligen så roligt att hoppa henne! Antagligen för att jag aldrig kommer att få sitta på en bättre häst en henne. Nog för att kråke är bäst men inte ens hans exelenta talang slår chippens haha.
Nästa roliga sak som händer den här helgen är att jag antagligen ska rida på linns Qupido på söndag. Han har några hekton överskottsenergi verkar det som och verkar ha lite svårt att ha alla fötterna i backen. Och ni som känner mig vet ju att jag gillar sånna hästar. Knäppt tycker ni säkert men så är det så ska bli riktigt kul att prova den lilla busen! Så den här helgen ska jag få sitta på två riktigt fina hästar! Den ena hoppar höghus och den andra kommer dansa fram på dressyrbanorna om några år ;)) förstår ni nu varför den här helgen är bra?!

Hoppas ni också har en bra helg!
Pussdåååå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0