Värdighet

2012-02-19 @ 20:37:36

Aaaahhhhmmm!

Ah är man sjuk så är man helt enkelt. Då får man faktiskt tycka lite synd om sig själv, för det är fan ingen annan som gör det! Så till och med det får man göra själv. Då har man ännu en sak till att tycka synd om sig själv för. Ibland är jag så smart så jag nästan svimmar alltså!

Har myskväll med mig själv idag, haha! Nu tänker ni säkert "jo, jo vi vet allt vad du ska göra med den där gurkan...." ah o det vet jag med! AHM! Doppa gurkan i dipp ska ja allt göra, på ranchen till och med haha! Alltså jag är både smart och jävligt rolig, jag måste ju va värsta kapet alltså. Inte konstigt att alla killar springer efter mig som hundar runt en löptik. Herregud vad jag svammlar alltså. Men men myskväll ikväll och jag är faktiskt inte själv utan har min vapendragare Baileys bredvid mig såklart. Vi ska ha riktig tjejkväll och se på Top model sverige och äta ovanvisande godsaker. Älskar btw att det fortfarande går att köpa julmust på affären. Undra vad jag ska göra när de tar slut?! Antagligen gå i ide till påsken då det kommer påskmust!

Och till er som undrar, så ja SJÄLVKLART är One piecen på!

Puss dååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0