Kaaatching!

2012-02-07 @ 22:20:53


Visst är ja så jävla snygg! ELLER!? haha tycker ju att det är skitfult med One piece men jag dör så skön den är!

Klirr i kassan blev det iaf ikväll på bingon för jag fick faktiskt skrika bingo 3 ggr! Dä ni! Jag är så sjuuukt duktig måste jag säga. Det är liksom ingen tur alls i det spelet utan bara skicklighet dessutom.  Så här har ni tjejjen med skillen och med 900 kr i plånboka. Gött!

Nu ska här pluggas och sedan sovas! Somnade ju liksom inte förrän 7 imorse så behöver ta igen lite av sömnen tror jag.

Förresten är det så roligt att folk tror att jag var så seriös i mitt senaste inlägg haha. Folk som känner mig vet iaf att driva är det bästa jag vet och att min seriösa sida inte är så stor. Jag hade iaf kul när jag skrev det och det är ju huvudsaken enligt mig.

Nu kastar övertrötta sarah in handduken och lägger sig med filosofiboken och myser i brist på annat myssällskap.

Puss o hej ringmouuuren
(Fan vad jag vill prata gottländska! Ska nog ta en kurs i det tror jag ;D)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-13 @ 19:12:25
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0