DUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDU

2012-02-07 @ 17:55:47
BATMAN!
kände jag lite spontant sådär..
Säg att ni fattade?! Ni fattade att det var dududududududu batman! Alltså att man nynnar typ det första. Äh ni fattar säkert! Och ifall ni inte gjorde det så är ni antagligen från gotland! Kan ta upp det i ett annat inlägg om varför gotlänningar inte är så smarta....

Sitter just nu i min wonderbara uppblåsbara.. eh nä i min UNDERBARA One piece, undra varför jag väntade med att köpa mig en sådan. Jag dör ju typ så skön är den! Men nog om den. Sitter ju o väntar på att det ska bli lite bingotime så att säga.. Funderar på om man ska smälla in rövaren idag eller om jag ska unna någon annan den. Den här gången tror jag faktiskt att jag tar den själv. Med tanke på att jag faktiskt fyller år på fredag så är jag värd det idag! Efter bingon stavas det plugg i sarahs huvud. Sen ska jag sova! För sova är något jag inte lyckats med att göra så bra eller mycket de senaste dagarna.

Wish me luck med the bingo!

Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0