Cancerhelgen!

2012-02-19 @ 21:30:00

I helgen har jag endast vart sjuk och sjuk och sjuk, dock måste ju hunden få bli rastad även om matte ligger svårt sjuk i cancer. Så jag och Andreas tog med oss de två vilddjuren ut på en lååååångsam promenad, eller ja jag gick långsamt men hundarna sprang och lekte som aldrig förr! Jäklar vad kul dom hade! Sen när vi kom in var jag död igen och ägnade mig åt det jag gjort typ hela helgen. Kollat på när Andreas spelar CS, bläää tänker ni säkert nu, vad tråkigt! Men tji fick ni för jag tycker faktiskt att det är riktigt kul att se på när han spelar! Och jag blir så jädrarens i havet nervös med så jag hoppar i stolen bakom typ haha. Synd bara att jag inte vågar spela själv, får sån jäkla panik av sådana där spel och går in i det som om det vore liv och död typ.

Men tur jag haft Andreas som tagit hand om mig i som varit död i helgen! Tack!


Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Svar: Tack för lånet! Han har varit världens snällaste pålle! :)

2012-05-06 @ 20:05:37
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Emelie

Krya på dig!



Vad är det för hundar du har? =)

2012-05-06 @ 21:51:26
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0