Brainfreeze tack!

2012-02-07 @ 01:30:33

Förvirrad,ledsen,arg,besviken,glad,förbannad,trött,kär,hatar,intekär,älskar,älskarinte,uppgiven,saknar,längtan,ilska,tårar,fjärilar,förväntan,smärta,irriterad,lugn,hysterisk,hungrig,illamående,drömmande,rädd,hoppfull,lycklig,olycklig,tacksam,självisk,omtänksam,

Allt det under samma tusendelssekund! Jag är då iaf ingen kille för jag kan göra fler än en sak samtidigt!

Inte konstigt att jag är trött konstant!

Fuck i helvetet vad jag saknar dig!
Och ännu mer svärord, varför kan aldrig något vara enkelt?!

Vad jag än gör blir allt bara fel och jag får sopa ihop skiten tillslut som vanligt. När ska jag få belöningen utav allt mitt slit?! När ska all drama ta slut och när ska jag få njuta av livets goda med i då mina ögon världens bästa kille vid min sida?!
Blir galen av all hjärtverksamhet! Jag stämplar ut för idag. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0