Tävling Åmål 6/11-11

2011-11-07 @ 01:38:14

Bästaste finaste Åke!
Åkte till Åmål med Cassie och mamma i släptåg ;) Eller mer rätt att säga skulle nog vara att mamma hade mig och Cassie i släptåg, då vi sov typ hela vägen dit.
I första klassen var han lite stark men hoppade upp sig riktigt fint! Piloten skötte sig inte fullt så bra men tror jag får lite svårt att rida på han när han blir lite stark och spänd. Men Vi lyckades ändå knipa en 5:e placering i en a0 utan att jag sattsade på en bra tid.
I andra klassen däremot var han superfin redan på framhoppningen! Han var precis lagom i handen och lyssnade på mina hjälper till 110%! Det fortsatte även inne på banan och jag är sjukt nöjd med känslan! Han är så fin när han är i sitt esse den där kråkon! Dock fick vi två skitpet men det gör nästan inget då han kändes så fin!

Imorgon väntas en heldag med plugg så nu stänger jag mina bruna till lite SATC :) Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0