16/3 - 11

2011-03-16 @ 19:38:35
Ibland hittar man kärleken på de mest oväntade ställena. Jag kunde aldrig i mitt liv ana att jag skulle bli kär och hitta en sån underbar människa att spendera den mesta av min tid med nu. Jag skulle ju liksom åka utomlands och plugga osv och så blev det ju inte riktigt. Men det blev mycket bättre istället.
Trodde aldrig att det var så underbart att vara kär. Det är så skönt att inte bråka och vara tillsammans med någon som inte är elak mot en utan som uppskattar nästan allt man gör och verkligen bryr sig om en och verkligen älskar mig även fast jag har fel och brister som vem som helst. Har verkligen insett att det inte var mig det var fel på utan att felet låg hos någon helt annan  och att jag verkligen är värd att bli älskad av någon som vet hur man ska behandla andra människor.
Från första början har allt känts så bra och avslappnat och det känns som om vi känt varandra mycket längre än vad vi gjort. Jag är en helt annan person med dig, en mycket bättre person.

Du sätter guldkant på min tillvaro hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0