Fina Åke

2011-07-17 @ 14:57:12

Ridningen går så himla suveränt bra just nu så jag blir nästan förvånad. Hoppade ju först ute hos Malin i Torsdags och det gick superbra! Hoppade Caps och han är ju iof inte så svår men ändå.

Efter det så åkte jag och Åke upp o tränade för Niklas på Valåsen och det gick så sjukt bra! Niklas sa tom att han aldrig någonsinn trodde att Åke skulle kunna hoppa så bra som han gjorde på några av hindren. Fina fina Åke! Blev lite arg på mig själv en stund bara för jag vet precis hur jag ska göra o sen lyssnar inte kroppen ändå. Hur svårt kan det vara egentligen? Tydligen skit svårt. Men är supernöjd med träningen iaf!

Och det känns jättebra inför tävlingen nästa helg.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0