2011-07-23

2011-07-23 @ 12:37:19


Hej på er!
Här är det ingen rast och ingen ro ska ni veta. Men det är bra! Det är kul!
Har vart på tävling med Malin tors och fre och det har gått både bra och dåligt. I torsdags var vi i Filipstad med Abbe och Morran och jag fick starta Abbe. Vi startade 90 och han var lite rädd för domartornet men gick runt både första och andra rundan. Blev bara ett litet stopp vid utgången i andra rundan men han bestämde sig snabbt för att hoppa vidare. Och Morran var superfin för Malin i både 1 m och 110. Så det blevg en bra men sen kväll i Filipstad.
Sen blev det bara hem och sova några timmar innan det var dags för att fara till Kumla för tävling med Abbe och Ankan. Det var då fuxfärgen kom fram på dom båda tror jag. Dom hade nog iaf pratat ihop sig i transporten för det var vrångarnas dag.
Men idag är det nya tag. För idag ska Åke fixas till tävlingen imorgon, ska försöka få bort all ton koda han tycker att han ska kleta in sig med varje dag. Får se om det går bättre för mig och Åke imorgon, har ju aldrig gått bra för mig på Örsta så tycker det borde sitta på sin plats att det gick lite bra där nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0