2011-07-14

2011-07-14 @ 10:11:44
Täledå lilla Baileys fastnade under huset. Som inte var så täledå upptäckte vi senare eftersom hon nästa gång vi var i stallet både kröp under och ut igen alldeles själv. Busig vovve det där måste jag säga!


Idag är jag gräsänka då min karl är o kollar apor på Kålmården hela dagen. Kände inte att jag ville följa med även om det hade vart jätte mysigt. Känns rätt onödigt att kasta ut så mycket pengar på att se djur i bur som jag sett i det vilda i Afrika liksom. Ja okej delfinshowerna är bra men även där så har jag simmat med vilda delfiner i havet så been där done det på något sätt känns det som.
Så då ägnar jag hellre dagen åt andra saker. Som att dricka kaffe med mina två vänner Cassie och Jenn. Väntar nämligen in dom här om en liten stund. Sen vid halv två bär det av ut till Malin för att hoppa lite där ute, vet inte om hon,jag eller båda skulle hoppa men det visar sig. Sen vid 19 är det dags för hoppning av Åke för Niklas. Så då var min dag färdig. Fullt upp! Men det gillas! Har aldrig vart så pigg som just nu faktiskt.

Tur att det går så bra att ladda upp en bild just nu... Jag som vart så duktig och lekt fotograf! Så fick bli en gammal bild på Baileys istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0