2011

2011-02-28 @ 20:26:29
Ah så vare ju ett helt år sen jag skrev ner några antagligen mindre väl valda ord på den här sidan. Fast nu ljög jag ju lite för det var ju bara några månader sen, men det är faktiskt nytt år på pappret och det känns som år sen och då kan vi säga så.

Lite uppdate på tillvaron kanske vore något.
Har börjat arbetsträna som det så fint heter på "Som Hemma" 2h/dag och det funkar bra. Får göra lite mat och baka o lite sånt. Kan jag behöva så jag lär mig sånt någon gång.
Och sen den 16 Januari så har det mesta av min tid gått åt till världens underbaraste Andreas och hoppas på att det kommer bli ännu längre :) Vi åker även till Filippinerna veckan innan påsk med Mamma, Stefan och Casper. Och det kommer antagligen bli så jävla bäst!

Det sista jag bjuder på är en ny bild på en 10 kg lättare Sarah med några utav världens bästa vänner <3

Btw så är det dyngsynd om mig just nu! För jag är jättesjuk! Kom ihåg det! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0