25/12-11

2011-12-26 @ 02:54:20

Inte vill jag utomlands inte när blåsten blåser sönder mitt hus! Men ja kan åka utomlands om ja vill! Men ja vill kanske inte just nu för ja har bra saker här hemma som ja inte vill lämna.
Nu tänker ni säkert: oj hon måste ju va dum i huvet. Men in vad ni misstar er! För jag är riktigt smart och jag har en riktigt smart vän som introducerat mig i "the secret" dä ni!
Svårt att sova för blev så exalterad och ville forska mera i det. Plus att min mage låter som en dö varg! Fast dom kanske ute låter men ni fattar. Jag är dö hungrig som en varg!
Men snart måste det sovas för imorgon väntar månadsfinal på bingon och ja jag kommer vinna storvinsten! I can feel it!
Och nej jag är inte full! Jag är bare gla!

Puss o hej orörda grej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0