Äventyr

2011-04-03 @ 09:08:15
Hade några mintuer till övers o då började fingrarna genast klia o säga att "hörredu du vi vill faktiskt blogga" Så när fingrarna säger till en sådär på skarpen så får man änna lyssna va..

Idag ska jag och några vänner ut på riktiga äventyr.. Så med termosarna fyllda med kaffe styr vi kosan mot andra delar av sverige. Ska bli sketqakul rent ut sagt! Får se om vi kommer hem levande eller om jag kommer ha pratat ihjäl de andra eftersom jag antagligen kommer bli riktigt övertrött om en stund. Nehrå så farligt är det inte, jag har ju käääfffee.

Svammlet är på hög nivå känner jag, så antagligen bäst att ge sig innan det spårar totalt. Går in o pussar på en snygg karl som ligger o myser i sängen istället.

hold your tumbs!
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0