Mysmåndag

2010-11-15 @ 19:45:09
Vem behöver egentligen en karl när man kan sitta och mysa med sina underbara vänner i Linns soffa?
Ah inte är det jag iaf!

En riktigt omtumlande helg kan man säga att det vart så kan vara skönt med en lugn vecka att vila upp sig och samla krafter på.
Men det blir ändå ett örebro besök med Ljunkan och lite ridning o sånt =)

Nej nu ska jag fortsätta mysandet med flickorna :)

Förövrigt blir det nog Åre v 4/5 och kanske Florida på spörtlovet.  Tummen upp på det!


Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

MÄH, ja vill oxå till florida jööö ;-)

2010-11-16 @ 00:32:23
Postat av: Ljunkonen

Men jävel va krut ja blir.. skulle ju bara byta rad o istället klickar jag iväg kommentaren som jag inte ens var klar med.. Va blire ;-) Skitsamma, den va från mig iaf :)) haha! Tack för ikväll! Pusss

2010-11-16 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0