lever som man lär

2010-11-12 @ 14:44:26
Jag blir så jäkla sur på mig själv! Det senaste året har jag verkligen utvecklats så mycket som person och lärt mig att uppskatta dom små sakerna här i livet. Verkligen lärt mig att gråta och vara ledsen är inget som ska ta över ens liv. Lärt mig att det är inte värt det om en person får en att gråta. Och jag har verkligen känt mig trygg i det här, att jag verkligen har styrkan att inte låta någon göra mig illa. Få mig att gråta och vara ledsen. Men gud vad jag tydligen har lurat mig själv för attans så jag misstog mig.

Men antar att det bara är att kämpa på. För någon gång ska man väl lyckas eller?
Jag ska fortsätta välja lycka!
För ingen kan få mig att må dåligt utan mitt samtycke. Så är det ju faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan du ju som start sluta att försöka förstöra andras liv o fokusera på att rädda ditt eget. du kanske tror att du blir lyckligare av att sabba för andra och det kanske är däför du sårar dig själv. man kan inte tycka om eller älska en person som älskar hatet så mycket så att hon (du) gör vad som helst för att vinna. vinna för dig är att trycka ner andra. vart ser du lyckan?

2010-11-12 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0