Lambi

2010-11-07 @ 18:27:03

Lambi eller?

Gårdagen var riktigt kul! Förade hos Linn i DFS och det blev mkt tjejsnack och känslosamma samtalsämnen men absolut en av de roligaste förfesterna faktiskt, även om vi bara var 4 st tjejjer =) Jag och Jennifer drog vidare till NS och hakade upp oss på att gå runt och säga "Hello, Jag är hemma" haha. Lägger upp video på det lite senare så ni fattar vad vi menar.
Sen blev det Pizza och vi blev uppraggade av Man 30+ som hade ett par kilos övervikt MEN han tjänade faktiskt 600.000/ år det kunde vi få se på hans deklarationstabell! Plus att han hade stor kuk. Tack sa vi och fixade skjuts hem till mig och såg på roliga klipp på Jutobbe tills vi krampade av skratt. Sen fick vi lammkötts besök och somnade fortare än fortast.

Tack för en riktigt bra kväll mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0