2010-11-02

2010-11-02 @ 19:20:00




Jag vill bara skrika ut hur lycklig jag är just nu! Jag är så glad och det känns verkligen som om det är min tur att vara lycklig, min tur att ha tur. Undra om jag har sprungit på en fyrklöver som jag inte märkt eller något?

Sitter just nu med ljus i hela min lilla stuga och myser med min vovve. Ser fram emot imorgon då det blir biomys i Örebro med Ljunkan, Lillkvick, Lisa och Karro  och efter det spökkväll hemma hos mig. Jag hade även en toppenhelg helgen som var med spökvandring uppe i Dammis som Anki ordnade superbra! Och på Lördagen blev det fest och även Sabina och hennes kompis Jennifer från sthlm var med.

Fick även en chock häromdagen när jag insåg att jag gått ner 4 kg =) Fick tom på mig en klänning som jag har hängande i garderoben som jag verkligen ville ha så jag beställde den fast den var för liten haha. Men det ångrar jag ju absolut inte nu när jag fick på mig den lätt som en plätt. Tänk vad mycket 4 kg kan göra. Men mer ska det bli.

Ville bara att ni skulle veta hur glad och lycklig jag är just nu. Och jag tror att mycket av det beror på mina underbara vänner som får mig att skratta så jag kissar på mig och får kramp i både magen och kinderna samtidigt. Och även på min familj som alltid finns där för mig. Ta åt er allihopa för ni är verkligen bäst!


Kommentarer
Postat av: nej du borde inte vara glad

fast du är ju bara en patetsik jävla psykokärring som älskar att förstöra andras liv för att du tror att det förbättrar ditt eget. Men du vinner inget på det, för du är iaf en fet jävla fitta som ljuger om så sjukt galna saker för att själva vinna. DU är helt galen och borde skaffa hjälp eller bättre, skjuta dig i huvudet. Då skulle vi skratta så vi kissade på oss, ojojoj skrattar av bara tanken din äckliga billiga hora.

2010-11-05 @ 23:20:44
URL: http://karlskogabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0