Wierd

2010-05-31 @ 23:17:26

Mitt humör är allt konstigt alltså, för några minuter sedan släppte allt och jag blev glad igen. Hmm hur kan det komma sig? Ingen speciellt hände ju.. Men jag klagar inte! 
Bjuder på en bild som iaf får mig att le lite


Jag och mina föredetta arbetskamrater på fest i krhamn för några veckor sedan.

Så nu kan jag ju uppdatera er lite om det som hänt under kvällen och em.
Det började med att jag skulle åka till Jet och tanka och det var superkö! Kul! Naaat! Men sen när jag väl kom fram så fortsatte min vanliga (o)tur med att jag inte kunde låsa upp tanklocket på min nya pärla! Kan tilläggas att jag har åkt några mil för mycket på tom tank så förväntade mig ett bensinstopp innan jag ens var framme vid macken tom. Så det var bara att åka där ifrån eftersom kön växte bakom mig och jag inte fick tag på någon som kunde förklara för mig hur jag skulle göra. Men där ser ni hade jag lite tur för inte ett enda bensinstopp har drabbat mig än. Peppar Peppar. Dä ni! Det är kanske nu det vänder? ;D Njaa en ska ju inte hoppas på för mycket.
Väl i stallet så red jag Åke i ridhuset och det gick faktiskt riktigt bra, dock var han lite lång men det gick rätt snabbt att rätta till. Och till skillnad från vissa andra så tänker jag inte redogöra för vartenda litet hovtramp som skedde under min ridtur för ärligt så intresserar det INGEN!
Sen när jag ställt in Åke och fixat så bar det av till bruks för att ha Agilitykurs med Baileys och även det gick lite framåt idag =) Liiite mer fart än dom andra gångerna så på torsdag kanske hon kan fixa banorna på någorlunda tid ändå.

Kul förövrigt att det går att kommentera på blogg.se just nu när jag väl skulle svara på era kommentarer! Ush då blir jag sur! Eller nej för jag är ju faktiskt på bra humör nu! :)


Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

Det är ju dom som är dom bästa :D

2010-05-31 @ 23:41:07
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: oerlandsson

varför står det olika stället längt upp till vänster?

2010-06-01 @ 00:13:22
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0