Vill så mycket men orkar så lite

2010-05-31 @ 22:25:32
Vill bara vill uppdatera! Men det går inte för det enda jag kan tänka på och skriva om just nu ska inte ut i den här bloggen.. Det ska inte ut till någon.
Fast jag vill skriva det, vill att någon ska hjälpa och tipsa mig vad jag ska göra. Men det är fel folk som läser min blogg och det skulle bara bli ännu värre om jag skrev det.

Förövrigt så skaffade jag mig en till blogg idag, en blogg som kommer att vara lösenordsskyddad som ingen kommer få lösenordet till. Den finns där så att jag kan skriva ner allt jag känner och tycker om allting som ja inte kan skriva om här. Har redan skrivit två inlägg där och det känns mycket mycket bättre efter det. Dock skulle jag vilja att det fanns en person som kunde läsa den och ge mig tips o trix.

En manlig kropp att slänga sig runt halsen på skulle inte sitta så fel just nu. Få somna bredvid någon och få säga godnatt jag älskar dig. Få titta in i dom vackraste ögonen man sett och bara få känna all kärlek som skjuts ur dom rakt in i mina. Ligga och pussas och mysa hela natten och bara tänka att det inte finns någon morgondag. Få känna känslan att man bara vill ligga i sängen för resten av sitt liv med den personen.

Kommentarer
Postat av: Patrik | Bloggliv.ws | Livet i Bloggform

Hoppas du hittar någon som kan ge dig respons, det är både skönt och nyttigt att ha någon att bolla tankar och grubblerier med.

2010-06-01 @ 05:16:25
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0