Utomlands någon?

2010-05-15 @ 01:32:50

Guuuuud vad jag vill utomlands nu! Men det värsta är att jag har inte ens någon som kan följa med på resa i sommar, antingen så har dom inte råd, eller så har dom redan vart utomlands i år eller så ska dom åka med sina pojkvänner. Hmm tråk tråk tråk! Så om du som läser min blogg känner att du vill åka utomlands i sommar, typ Ayia Napa ;D Så tveka inte att ta med mig! Loooova!

Ne men fasiken att det ska va så svårt! Och inte nog med det så längtar jag till sommar statt kommer igång! För det om något är roligt mina damer och herrar. Sommar över huvud taget skulle inte sitta så fel just nu tack!

Men men i väntan på det så kan jag passa på att säga att det är superkul att ni kommenterar. Det gör bloggandet sååå mycket roligare! Inte för att det är ens en gnutta tråkigt en enda sekund men ändå.

Nej nu ska jag och min yrsel ta och kolla Bella & Tyra show sen förhoppningsvis slumra in så att det blir morgondag snart! För då ska det intagas vin! Jag gillart!

Natti Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0