Törnrosa

2010-05-25 @ 12:29:32
Sov i 100 år lalala
Det är något jag inte gjort inatt iaf :/ Gillas inte! Eller jo det gillas att inte sova bort hela dagarna men vad som inte gillas är att vara trött och det är just det jag är nu. Somnade dynga sent och vaknade av mig själv prick 10 what are the ods? ;D

Jag har redan hunnit med att sorterat mina bloggar i ännu en grupp på bloglovin, agerat taxi, ätiti frukost och kommit ikapp med mina favvis bloggar. Jag är ju trotsallt en aktiv kvinna.. Eller?

Förövrigt så vill jag ha tillbaka min mobil NU! Så jag kan ta kort o så igen. Lite tråkig blogg utan kort eller vad tycker ni?
Förövrigt nummer 2 vill jag ha Onsdag kväll och Höffa på Ritz och lite vin med NU!

Otålig tjej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0