Sunshine

2010-05-11 @ 19:18:44

Stallet hjälpte och nu är jag glad igen, snacka om humörsvängningar. Men ärligt, ingen ska få mig att må dåligt som inte ens kan stå över vad den skrivit genom att skriva ut sitt namn. Så okej du/ni eller vem fasiken det nu är fick 1 timme av mitt liv, hoppas du nöjjer dig med det för mer får du inte!

Så nu var det nog med ledsamheter för idag. För nu sitter jag med en turban på huvet och ska snart klä på mig och sminka mig lite för en trevlig kväll med mina kära vänner. Blir en promenix i kvällssolen iaf vet jag sen har jag ingen aning om vad kvällen mer bjuder på.

Hoppas ni får en trevlig kväll och att ni inte låter någon såra er! Be strong!

What doesn't kill you makes you stronger

Kommentarer
Postat av: Em

Usch vilken hemsk människa som skrivit till dig =( inget att bry sig om... självklart finns det nån för dig! Du som är så fin! Kan dock lova dig att du inte finner honom på hotellet..där finns vara idioter.. upp med hakan...även psykperioder har en ände! ;) Kramar

2010-05-11 @ 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0