Problemet?

2010-05-20 @ 13:21:38
Alltså jag förstår inte problemet i det hela?!
Jag vaknade upp imorse med den värsta halsont jag haft i hela mitt liv! Kunde inte ens svälja. Så då var det dags att ta tag och åka till den där vårdcentralen för en check. Hoppas dom hittar något så det inte bara är en förkylning för då dör jag! Orkar inte vara sjuk längre! Dessutom ska dom få kolla i örat på mig för nu har jag varit halvt döv aldelles för länge, jag hör ju inte vad folk säger till mig och det måste vara superjobbigt för alla i min närhet.

Så nu bär det av till Vårdcentralen och jag hoppas för eran skull att ni håller alla tummar och tår för mig.

Förövrigt drömde jag en supergullig dröm inatt. Har att göra med att jag blev kär ;D mmm lite taskigt och vakna upp till halsont från det kan jag lova! Men thats the reality.. Tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0