Night lovers

2010-06-01 @ 00:11:21

Skulle precis lägga mig och se på dom snygga damerna ovan, förövrigt är inte Erin Lucas typ snyggaste kvinnan på jorden?
Iallafall så precis när jag skulle lägga huvudet på kudden så ringer mamma o säger att min bebis inte mår någe bra. Så hon kommer in med Baileys och då märker även jag att hon andas konstigt. Och det har inte blivit bättre nu på 30 min.
Är det farligt och hur länge ska man vänta innan man ringer vetrinären? Jag blir ju så orolig när det gäller min älskade vovve. Så nu ska jag lägga mig och krama henne lite och hoppas på att det ger sig snart.

Natti Natti sov gott lovers

Kommentarer
Postat av: oerlandsson

ah för min stad stod längst upp så blev lite fundersam :) kul ändå!

2010-06-01 @ 00:17:48
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0