Natti Natti

2010-05-05 @ 01:25:52


Eftersom att min header verkar vara lite blyg för tillfället och inte vilja visa sig så får jag helt enkelt bjuda på en bild. Och jag valde då bilden som var den första jag la upp i bloggen ;D Litte liten jag va där.
Såhär mitt i natten när kl börjar närma sig halv 2 så börjar även min trogna nattmänniska Nathalie svika mig och ska gå och göra som de flesta andra gör vid den här tiden, alltså sova. Alla har inte förmånen att få ligga varje kväll faktiskt! Så dä så! Nä men ja ä inte bitter! Nej men när tom Natha skriver att det är Natti Natti så är det nog också dags att kasta in handduken för min del. Eller njaej det blir ju såklart nya avsnittet av The Hills och DH innan jag somnar ;)

Förövrigt är jag knäpp för er som inte redan visste det alltså. För ena sekunden verkligen älskar jag att vara själv medan i andra sekunden så bara hatar jag det överallt annat och skulle kunna ge vad som helst för en karl i mitt liv.

Ehm beslutsångest?! Nej det är inte min grej alls!

Så Natti Natti kära vänner och Fiender. Blogg ya later ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0