Myskväll

2010-05-14 @ 01:51:28
Precis hemkommen från en mysig kväll hos Fredrik, vi såg på hockeyn och attans att sverige inte vann. Jag som tom hittade en Tre Kronor mugg i hans skåp som jag drack ur. Jag hejjade så inninorden! haha fattar ni norden. Ah men det var inte ens kul, eller jo det var det faktiskt ;D Nej men iaf så efter hockeyn och lite beslutsångest från våra sidor så blev det film och inte vilken film som helst utan Orphan. Sen tyvärr var det dags för mig att åka hemmåt eftersom jag ska upp tidigt imorgon och fixa en grej..
ush o fy jag ska upp redan kl 8, eller nja nu ljög jag nog för kommer ställa kl på 8 och så har ja sagt till mamma att hon skulle få upp mig kl halv 9 så ja kanske är uppe ur sängen 10 i 9 om ja har tur.

Hoppas ni sussar sött i era sängar och förhoppningsvis även får skeda littö ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den här fredrik du pratar om? Kille på g eller vadå? =?

2010-05-15 @ 00:11:56
Postat av: sarah

Fredrik (även kallad favvon) är en kille som jag träffade förut men som nu jag bara umgås med som vänner =) Och som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag nog träffat en vän för livet! För vi har superkul ihop och skrattar åt precis samma saker och han ställer verkligen upp som en riktig vän! :)

2010-05-15 @ 00:44:07
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha men varför blev det inget mellan er då? Kanske fortfarande vill ha honom lite i smyg ;)?

2010-05-15 @ 00:45:49
Postat av: sarah

hmm jadu det var lite olika orsaker och faktiskt fungerar vi så mycket bättre ihop som vänner :)

Vill ha och vill ha, han ser bra ut och vi har superkul ihop men i nuläget är vi "bara" vänner och det trivs jag verkligen superbra med! Men man vet aldrig vad som händer i framtiden ;D

2010-05-15 @ 00:57:32
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men något måste ju ha gjort att ni gick över till vänner, fungerade ni inte så bra i sängen hihiflört? så du vill stöta på honom? varför visar du inte vad du vill, enligt din blogg verkar du vilja ha honom som din, borde du inte säga det då?

2010-05-15 @ 01:00:18
Postat av: sarah

haha ja! När vi sov ihop tog han så jäkla stor plts i sängen så jag ramlade alltid ur mitt i natten det va därför ;D

Nej jag skrev inte att jag ville stöta på honom så det är därför jag inte gör det heller :)

Jaså hur tycker du det verkar som jag vill ha honom som min? Det är isf feluppfattat av dig eller felskrivet av mig :) För trivs superbra med han som bara vän.

2010-05-15 @ 01:04:31
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaså så ni sover ihop iaf, gör ni det fortfarande? ;)

2010-05-15 @ 01:05:36
Postat av: sarah

Det är något mellan hans och min säng ;D

2010-05-15 @ 01:08:22
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi sluta, om ni sovit så måste det ju ha hänt något är väl inte så farligt at säga om ni fortfarande sover ihop ´flirt´

2010-05-15 @ 01:12:36
Postat av: sarah

klart vi har sovit ihop! :) Jag hatar ju att sova själv och älskar att skeda så han hade inte så mycket till val haha ;)

Nej för mig spelar det ingen roll men vet ju inte vad han tycker om vad jag skriver till anonyma människor på min blogg så försöker se till hans bästa med :)

2010-05-15 @ 01:17:34
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi jo det klart, gör ni det fortfarande då? : )

2010-05-15 @ 01:18:57
Postat av: sarah

Inte ikväll iaf ;D

2010-05-15 @ 01:21:26
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi oki

2010-05-15 @ 01:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0