Keep on dreaming

2010-05-05 @ 22:27:04
Jaha då var det kväll och det enda jag hunnit med är att vara i stallet och rida Åke, ätit "frukost" som bestod av oxfilé, klyftpotatis, beasås och sen tog jag till lite gelé med. MUMS vad gott det var! Och sen nu på kvällen har jag även tittat på efterlyst. Och nu sitter jag här och drömmer mig bort härifrån. Ifrån den här tråkiga staden och ut på nya äventyr, träffa lite nytt folk. Men jag är ju fortfarande inte frisk och så länge jag inte är det så kan jag ju inte flytta. Sen måste jag ju även få sålt på Åke innan jag kan ge mig av. Och på han är det ju ingen som har ringt så dte verkar hopplöst! Ush nej nu är jag sådär deppig igen. Men gött vore det! Dock kan man ju börja fundera på om det någon gång kommer att ske? Men drömma är ju gratis och helt tillåtet så antar att det är det jag får ägna mig åt. Ush vad allt är tråkigt just nu! Det enda jag ser fram emot nu är Lördagen med uställning på dagen och förhoppningsvis kommer jag även att hinna hem till kvällen som antagligen kommer spenderas i Svartå av alla ställen men jag tror att det kan bli riktigt kul! :)

Nej nu ska jag fortsätta kvällen med lite serier och ngn film säkert med =)

Skulle vara kul att få någon uppmuntrande kommentar ibland med ;) Blink Blink haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0