Helgen + Satc 2

2010-05-30 @ 20:26:06

Ett perfekt avslut på en kanske inte helt perfekt helg men den hade sina guldglimtar faktiskt.

I Fredags blev det Trashcom fest med Charlies och hennes grupp hemma hos Niclas, det var trevligt och det shottades hej villt och jag spelade munspel... Tänkte att det skulle låta superfint eftersom jag har det i generna liksom men nej så var inte fallet tyvärr. Sen drog jag med mig två killar och traskade den lilla biten till Wickan och slog ned min rumpa i rockbaren och lyfte mig inte därifrån förrän kl slog 2 och det var stängning. Då bar det av på efterfest. Och kan ju säga att den natten satte sina spår, det var länge sen jag trivdes så bra. Ville aldrig att det skulle bli morgon..
Men det blev det och det var ju Lördag och efter lite stall och aldelles för lite sömn så var jag på den där alkoholen ännu en gång. Fast nu bar det av in till DFS för tjejfest som Emma eriksson dragit med mig på. Och Jag hade så jäkla trevligt! Kände inte en enda av de andra tjejjerna men alla var supertrevliga så man kunde inte annat än att trivas. Men kl började närma sig 12 och det var dags att ta sig in till statt. Och efter allsång i bilen hela vägen in så traskade vi in på Harrys. Yes 20 kr billigare den vägen ;D Statt var ok men inget mer och helt plötsligt styrdes det efterfest hemma hos mig. Men avstyrdes rätt snabbt efter att maten var uppäten och jag gick in i min säng och somnade till Satc :)

Och dagen idag har bestått av soffhäng, middag på Degernäs herrgård med släkten och stall. Och för att avsluta helgen så tar jag med mig Jojsie på SATC 2 och myser ner oss i biosallongen :)

Hoppas ni har haft en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0