Dö, Dogde, Döddast

2010-05-07 @ 09:45:34


Ungefär såhär ser jag ut förtillfället, finns bara en skillnad tyvärr och det är ju att personen på bilden har ju faktiskt blåa ögon och jag har bruna...

Altså ärligt! Jag vaknade en gång kl 6 och sen en gång kl halv 9 och då tyckte inte min kropp att den skulle sova mer. Neh okeeeej! Och tror ni inte att jag håller på att gå under med, jo såklart! Jag är sjukare än sjukast idag. Kul när det är helg och massa roligheter. Ush o fy! Okej liksom när man va liten o gick i skolan ursäkta alla 91or som läser som tycker att ni är stora, men ärligt kom ner på jorden ni är inte ens lite vuxna än. Ah men okej då när man va liten som sagt o va sjuk. Då hade ju ändå att vara sjuk lite mening för då fick man stanna hemma från skolan plus att man hade en mamma som passade upp på en. Okej det har jag ju fortfarande eftersom hon bor ca 10 m ifrån mig men ändå jag måste lyfta telefonen och ringa om hon ska komma. Förr kom hon bara jag ropade med sjuk röst. Lovar det blir jätte jobbigt om jag ska ropa hit henne med min sjuka röst nu faktiskt. Haha oj nu hostade jag rakt över hela min dator. Freeeesh! Men ärligt nu finns det verkligen ingen mening med att vara sjuk! Så förinta sjukdommarna NU!
Och innan det sker så är det väl bara att försöka göra det bästa av situationen antar jag, så nu har jag mörklagt mitt sovrum och hoppas på att Piratebay ska funka för en gångs skull och så ska jag bara försöka kurera mig heeeela dagen så att jag kan rocka runt i Svartå imorgon. Fan jag vill inte missat!

Hoppas ni andra där ute också är sjuka och lider med mig.
Jag är absolut inte bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0