Bra vecka!

2010-05-24 @ 22:13:54

Den här veckan känner jag kan bli riktigt bra! =)

Idag har jag och mamma städat mitt hus, dock han vi inte färdigt men guuuud så bra det blir! =)
På Ons bär det av till Örebro och Ritz för att se Hoffmaestro med Jojsie och Charlie. Kan bli riktigt bra! :)
På Fre bär det av till Örebro ännu en gång för att gå på stan och Marieberg med Frida :) Och såklart provåka hennes nya bil.
Sen hoppas jag på en helg med bra väder! :)

Förövrigt har jag ingen inspiration just nu för bloggandet. Så tyvär jag kan inte underhålla er så mycket just nu.

Men annars kan jag nog säga att jag är på gång! ;D Det börjar nalkas sommar och jag börjar få tillbaka det där leendet på läpparna. Och det mina vänner gillervi starkt! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0