10-05-28

2010-05-28 @ 12:12:10
Kul att man sovit i ca 12 timmar inatt då? Då är man fasiken lite trött alltså.

Men efter den sömnturen är jag iaf beredd på en tripp till Örebro med Frida. Det blir mysigt att strosa runt där i solen.
Vad som händer ikväll är inte bestämt ännu men solen lockar ju till sig alkohol måste jag ju ovilligt erkänna.

Förövrigt är jag inte alls bitter på att ALLA åkte till Napa inatt. Nej nej det skulle inte alls va gött o sitta i en solstol med en drink i handen! Ush o fy o blä! Grabbarna Grus kommer sakna mig eller så saknar jag den mer kanske...

Ha en mysig dag i solen mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: e

nä nån j** på transcom sa nej. jävligt konstigt iom att de bad mig söka via uniflex :)

2010-05-28 @ 20:53:58
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0