10-05-25

2010-05-25 @ 15:10:54
Wohooo det är ju löning idag! Varför har ingen avslöjat det för mig för? 
Upptäckte inte det förrän jag skulle skriva rubriken. Och då kliade det lite i fingrarna så då var det bara att leka shopaholic igen ;D
Nelly.com - Kläder och Mode
 Blev Nelly ännu en gång som fick sig en titt. Och hittade såklart lite saker. Dock vet jag inte hur man tänker när man klickar hem en mössa och en bikini i samma beställning? Fast ja kommer ju antagligen inte kunna ha bikinin i allafall. Men den va så snygg så kunde inte motstå. Bröstförminskning var det ja.. ;D Men vad jag beställt får ni se när det kommer till min brevlåda.

Nej nu blir det att vila mina bruna en sväng i min alltför sköna säng. MM det rimmade ;D Sen blir det stallet och rida Kråke. Dock mår jag ju lite sämre idag igen, ont i halsen och allmänt hängig så får se om det blir ridhuset eller vad det blir. Imorgon blir det ju ingen ridning för mig för då ska Elise-Lott prova honom. Hon tycker att Rebus var farligare än Åk?! Hmm ok. Ingen av dom tycker jag ju är farlig men vilda kan man väl säga att dom är. ;D Men det kommer nog gå galant imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahah tur att du sa till !;)



Allt bra ? =)

2010-05-25 @ 20:55:06
URL: http://madddenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0