10-05-18

2010-05-18 @ 23:11:21

Sorry för typ sämsta uppdateringen ever men ja vet inte vad som varit med mig dom senaste 2 dagarna! Har vart så sjukt trött och grinig så har bara inte orkat ta tag i tangenterna och klickat på dom.

Men nu gick det väl an med en gnutta tvång på mig själv. Jag vill ju trots allt veta vad jag gjort om dagarna när ja blir äldre. Så vad har sarah sysslat med idag då, jo hon gick upp halv 9 imorse, eller ja iaf fysiskt  helt psykiskt var jag då inte med i matchen. Så då bar det av till doktorn, sedan lunch med Anna på Traschom, sen stallet och sist men inte minst promenix med Jojsie och Amanda. Jag är en hurtbulle om ni ville veta! Om ni ville veta en till grej så har min kära mobil åkt till Kukan igen, Kukan alltså sjukan, alltså sjukhuset.. Så 2-3 veckor utan kamera. Hmm inte så rockigt alls!

Ne nu tar jag mitt irriterade huvud och stoppar ner i kudden och kollar SATC.
För imorgon ställs klockan på 8 :/ Bläääää kommer o avlida långsamt!

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0