10-05-14

2010-05-14 @ 18:26:49
Tror ni att jag kunde somna inatt? Ni som trodde det hade så jäkla fel kan jag lova! Ush somnade inte förrän vid 5 och då var det inte alls så roligt när klockan ringde kl 08.00. Men nu har jag iaf fina naglar ;D Alltid något. Gjorde dom på Vita Rum och är supernöjd!
Resten av dagen har jag bara sovit igen mina missade timmar och ridit ut på Åke. Han var jätte pigg och jätte jobbig förövrigt.
Och vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt än mer än att det blir Porterstek hos Pappa snart =) Mumma vad gott det ska bli! Vet någon som kommer rulla fram sen!

Nej dags att sätta på sig facet och dra sig kanske..

Ha en trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0