10-05-13

2010-05-13 @ 19:56:17

Otursdatum äre ju idag, har inet märkt av det ett dugg faktiskt. Och skönt är väl det! =)
Igårkväll vankades det lite vin och trevligheter hos Samuel,  Och trevligt var det! Jojsie kom förbi en stund och joinade oss också och tror inte jag skrattat så mycket på länge faktiskt. Sen blev det nattmat på Donken och sedan sovdags. Eller ja nu somnade jag ju då inte förrän kl 6 så nu ljög ja ju lite igen för låg o kollade på Paradise hotel till solen gick upp. ;P

Idag är det enda jag hunnit med är att rida ut en sväng på Åke med Lotta och Palle och nu sitter jag här iklädd endast en handduk eller nej 2 st iof, en till håret och en till kroppen om ni ville veta alltså. ;P Men snart ska jag klä på mig och fixa mig lite innan det bär av till Fru Ahlinder det dög tydligen inte med herr ahlinder så då får han nöjja sig med Fru helt enkelt. Mm man måste förtjäna sina smeknamn ju. Då kan ni tänka er vad Jojsie har gjort för att kallas Jojsielove ;) Dä ni! Nej men hos Fredrik blir det lite hockey o sånt :)

Imorgon är det Fredag! Yeees! Eller ja just det varje dag är ju Lördag eller söndag i mitt liv så okej då det är Lördag imorgon. Säger vi iaf..

Hoppas ni får en mysig kväll för det ska jag ha! =)

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fasen vad rindsugen jag blev nurå tack vare dig!! haha : D

2010-05-13 @ 20:38:34
URL: http://ahmandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0