10-05-12

2010-05-12 @ 13:10:59
Godmorgon =)

Vaknade precis och det första jag ser när jag kommer in på bloggen är två st nya kommentarer av samma ip adress. Där det bla står "jag håller med den anonyma kommentaren" "du är patetisk"
Haha okej för det första så är det ju klart att du håller med dig själv. För det är ju bara du som skriver dom kommentarerna, du har tydligen ingen koll på att man kan se din ip adress? Och för det andra så undrar jag vem det är som är patetisk.. För det tredje så okej du lyckades få mig på dåligt humör en gång men nu får du mig bara på bra humör faktiskt. Hur sjukt det än låter men nu bara skrattar jag åt det du skriver och tycker det är lite komiskt att du inte har så mycket mer till liv än att läsa min blogg och skriva sådanna kommentarer. Och det var som en sa till mig att jag kan ju blocka din ip adress. Men eftersom jag inte bryr mig negativt om vad du skriver längre så struntar jag faktiskt i att blocka dig.


Så nog om det där. Hade en trevlig stund hos herr Ahlinder inatt, det blev inte en super lång visit för min mage höll på att äta upp mig innifrån så var tvungen att åka hem och äta lite ostmackor. Men det hanns med lite djurpolisen med världens sötaste valpar och lite sånt. Och faktiskt så lyckades jag ändå somna vid 5 imorse, skönt. Så nu tänker jag köra på lite soffhäng ett tag och sedan blir det stallet och rida Åke.

Hoppas ni får en bra dag mina kära vänner =)

Kommentarer
Postat av: Jag håller med den anonyma kommentaren.

klart att man håller med sig själv men nu är det en till som håller med som inte ens är samma person. Så lätt är det inte att kolla upp ip-adresser, du kan inte få fram precis vart den kommer ifrån, vilken gata osv. Möjligtvis i från vilken stad. Det kan vara vem fan som helst, en kompis till dig som antagligen tkr lika som alla andra. Det kanske är dags att vakna upp och inse själv att du inte är okej Sarah.

2010-05-13 @ 11:05:42
Postat av: Anonym

haha helt rätt av förra kommentaren :)

2010-05-13 @ 19:31:43
Postat av: Håller också med

Är ju helt olika personer som kommenterar och de verkar tycka det samma. Några som kommenterar och det lär ju vara fler som tycker såhär Då ska man nog börja tänka på vem fan man är och försöka bygga upp ett liv utan att förstöra andras. Sarah vad fan även dina vänner tycker ju att du är en stor skit och genom att skaffa nya vänner kommer du inte bli bättre. Ingen vill ha dig så gör som den där skrev att fly från karlskoga, du har inget här att göra tjejen för din egen skull ingen vill ha dig här

2010-05-13 @ 20:00:13
Postat av: sarah

fast du verkar nog inte förstå att det är helt samma person som kommenterar.. Och ärligt vad har du för liv som sitter och lusläser min blogg när du hatar mig så mycket?

Och jag undrar hur du menar att mina vänner tycker jag är en skit? Då skulle dom nog inte bry sig så mycket så dom skickar massa sms och ringer och kommenterar min blogg när dom ser hur du beter dig och skriver det här...

Lägg ner det här innan det blir värre följder än vad du klarar av att hantera.

2010-05-13 @ 20:04:30
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: älsklings gumman

denna "nya" kommenterare kanske ska söka lite hjälp mot sin agressivitet, verkar inte riktigt sunt att ha så mycket ilska man behöver få utlopp för. Läste idag om en svårt psykisk sjuk människa som inte fått hjälp med sin ilska, han dog.....kankse att den här staden är för liten för dig o du kanske behöver flytta

2010-05-13 @ 20:50:33
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att du har fel där, för det är absolut inte samma person som skrivit det. Och speciellt inte den du tror antagligen, så fel man kan ha. Och jag antar att folk tkr det är kul att läsa o kommentera din blogg bara för att du är som du är gumman :)

2010-05-14 @ 01:15:22
Postat av: sarah

bryr mig faktiskt inte om vem du är.. Ja antagligen är det så och det är väl bra för skulle ju inte vilja att ngn läste min blogg bara för att jag skulle varaq någon annan.. Hade ju vart lite dumt..

2010-05-14 @ 01:29:23
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0