10-05-10

2010-05-11 @ 01:17:39

Ah tack för att ni finns och stjäl mina pengar...
Nej så är det ju inte såklart. Men har precis ägnat den senaste timmen till att beställa lite sommarkläder mm. Så nu får det också ta och bli sommar tycker jag! Ni får se vad det är jag beställt när paketen kommer =)

Nej nog om det. Ni vill säkerligen veta vad jag gjort i helgen. Och om det är så att ni inte vill veta så får ni veta det ändå nu. Och i Fredags så vet ni ju att jag bara låg hemma och försökte kurera mig. Och det gick väl som det gick, dock var jag lite bättre, så på Lördagen vankades det fest i metropolen Svartå. Och jag kan säga att jag hade hur kul som helst! Så hjärta på den tack! Sen på söndagen, delvis igår så blev det hockey och pizza med herr Ahlinder, nej nu ljög jag för vi såg även på Eden lake och lite grann på Hemsökta hus som jag förövrigt undrar om allt det dom gör är sant eller om det bara är påhittat för att det ska bli bra tv? Så det var en helmysig kväll det med. Så även om jag nu mått pyton och typ hostat och snorat ihjäl mig den här helgen så kan den inte annat än få + poäng. Mer sådanna helger tack!

Nu ska jag försöka avsluta kvällen med lite SATC för imorgon blir det ett besök hos psykologen, stallet och sedan ska jag umgås med min Jojsielove.

Kommer även lite bilder från helgen i sinom tid

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0