10-05-05

2010-05-05 @ 11:11:24

Jag började misstänka att något inte stod rätt till när jag slog upp mina bruna redan kl 10.36. Kände efter en sekund och upptäckte att halsen gjorde förbaskat ont och att jag kände mig allmänt sjuk. Ush jag är sjuk igeeen! Jag vill inte! Nu när jag tränade igår så vill jag ju träna på torsdag med så jag kommer igång ju.
Fast en sak som är bra är ju att i och med att jag har ont i halsen så tar den ju bort min uppmärksamhet på träningsvärken. För det kan jag lova att jag har! Oh fyfan vad min kropp var otränad. Men en fråga bara, Hur i helsike kan man få träningsvärk i armarna när man spelar fotboll?!

Otränad tjej helt enkelt..

Soffhäng de närmsta timmarna blir!

Hoppas ni andra kan njuta av det fina vädret och att ni mår toppen :)
Jag va INTE ironisk..
Och nej jag är heller inge bitter!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: Juste, får fixa det! XD Kan du skicka hela din stilmall och kodmall till min kontakt mejl igen, så fixar jag det på en gång? :)

2010-05-05 @ 18:34:07
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0