10-05-04

2010-05-04 @ 21:35:59


OMG! Jag är död!
Har precis vart iväg på min första fotbollsträning sen franko dog! Och han är ju inte purung den snubben kan ja ju lova. Omg vad trött jag var, orkade inte mer än att tänka fotboll idag. Men visst är det en bra början? Jag ska bli nästa Zlatan iaf. Vänta ni bara gott folk.
Resten av den här dagen har inte alls vart en bra dag, det har vart en såndär dag där jag bara vill ligga i soffan och inte göra ett enda dugg. Och så har den sett ut med. Men då kom Simon som en räddande ängel och sa att han hade fixat skor åt mig så jag kunde spela, och då kände jag ju att jag var tvungen att pallra mig iväg. Och jag blev genast på mycket bättre humör! Nog för att jag kommer ångra mig imorgon med all träningsvärk jag kommer ha men så länge det hjälper mitt huvud att må bättre så är det fasiken värt att kroppen får ta lite stryk tyvärr :/ Och förhoppningsvis så kommer jag ju må bättre i kroppen så småning om med :)
Den här kvällen kommer jag inte orka röra mig ur fläcken så det blir soffhäng med tvn och datorn som gäller.
Just ja min kära vapendragare Baileys är ju såklart med också :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Jo för Zlatan är ju rätt bra, speciellt i barcelona, Naaaaat ;P Sarah du får ju satsa mot något högre ;)

2010-05-04 @ 22:01:53
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha var är han snygg nånstans?;)

2010-05-05 @ 12:04:00
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0