10-05-02

2010-05-03 @ 01:02:28
Gokväll :)
Sitter hemma i min soffa efter en hel underbar söndagsbakisdag med dom bästa! :) Har vart med Heden, Tifa, Jojsie och Ida mest hela dagen och vi har fart runt till jojsies stuga och kollat på firrar och bara hängt på bryggan i solen och massa annat mys! Jag gillart!

Gårdagen var inte alls rolig, den hade kunnat blivit så mycket bättre om bara jag hade kunnat skita i folk som inte är värda allt jag försöker ge dom. Men men så är det och nu skiter vi i det.

Men hur kul är det när jag precis hittat en film som jag vill se på Voddler "The deaths of Ian Stone" som är en skräckis och jag har ju såklart ingen att se film med. åhhhh! Och jag har ju en liten oskriven regel att man bara ser skräckisar med killar. Så man har en famn att krypa upp i om man skulle bli för rädd.Fasiken vilket dilemma jag har nu alltså. Men eftersom killar inte ska existera i mitt liv så äre väl bara att bita i det sura äpplet och krypa upp i vovvens famn istället. Ja menar, kan man bygga ihop trädgårdsmäbler utan en karls hjälp så kan man fan se på skräckis utan killsällskap med! Så det så! Independent hette det va sarah?!  

Fast egentligen så borde jag sova direkt för jag ska upp redan kl 7 imorgon bitti och åka in med Yoshi till vetrinären i k-stad men eftersom jag och Tifa somnade förut i martins och Idas soffa så kan jag ju drömma i himlen om att jag kommer kunna somna inom en snar framtid faktiskt.
Såg precis förresten att AG forts kursen börjar imorgon. Det var tur att jag såg det av en slump bara annars hade den missats.

Nej film blir! En skräckslagen sarah kommer lägga in bilder från helgen imorgon eller något så håll utkik! :)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0