Leende guldbruna ögon

2010-03-04 @ 22:58:22


Har nu myst ner mig i soffan hemma med min vovve, täcke och lappisen i knät. Sitter och väntar på att favvon kommer hit och pussar på mig. Och medan jag väntar så kan jag lika gärna blogga lite och uppdatera mig på andras bloggar o sånt som jag knappt har tid med längre. Ni vet det är så jobbigt att vara sjukskriven. Man har så mycket att göra om dagarna. Fast så är det faktiskt för har inte sett på mina kära serier på år och dar känns det som och blogginläggen har lyst med sin frånvaro osv. Kanske inte sådana världsproblem men det är ändå saker som jag tycker om som jag har fått sätta åt sidan för andra bättre och mysigare saker, som att ligga i sängen och bara kramas i flera timmar o sånt där som är sådanna viktiga saker ;)

Men jag kan inte säga att jag vantrivs direkt. Har aldrig träffat någon förutom Charlie som har samma humor som jag och som tänker likadant. Det är sällsynt och det ska jag ta vara på. Om jag inte misstar mig helt fel så har jag nog gått och skaffat mig om inte mer så iaf en riktigt rolig och bra vän, som jag trivs och har riktigt roligt med.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Mathilda

kan inet ens göra designer xD

2010-03-05 @ 11:21:56
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: Det kan jag nog, men du får berätta hur du vill ha den! :)

2010-03-05 @ 12:13:35
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0