Fredagsmys!

2010-03-06 @ 22:07:10

Igår stog det fredagsmys deluxe på schemat! För det var det mysigaste fredagsmyset jag haft på mycket mycket länge. Det väntades kyckling, klyftpotäter och grönpepparsås till mat och Lets Dance och Titta vi flyger att lägga ögonen på och det bästa av allt var att jag hade detta fredagsmys med ingen mindre än favvon =) Och kan ni gissa om jag trivdes! Till efterätt blev det bananasplit och hallongrottor ;D Dock läggdagsen som ägde rum kl 6 imrose var mindre uppskattat när man skulle hoppa upp ur sängen vid 12 men ey det var det sååå värt!

Vi har ett litet race med han som har gjort Titta vi flyger och Hot shot filmerna bla. Måste jag förövrigt tillägga att jag fick kramp i käken av alla skrattatacker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0