Bitterfittan

2010-03-25 @ 11:48:18

Hej på er
Har ju vart dåligt med bloggandet dom senaste dagarna och det beror på att det hänt lite tråkiga saker i mitt liv igen. Den som är förvånad får gärna räcka upp handen. Jag gör det inte kan jag säga. Inte för att låta sådär jobbigt bitter och nere som jag kan göra men ärligt, så fort jag säger att fan vad jag är glad och lycklig så händer det ALLTID och då menar jag ALLTID något dåligt som gör att mit välmående får sig en törn igen. Jag gillar det inte! Men om det är något jag kommer att vara bra på när jag blir gammal så kommer det vara att ta motgångar på ett bra sätt. Jag känner redan nu ju att jag blir mer likgiltig än ledsen för att det är så mycket motgångar hela tiden i mitt liv. Men vem vet det kanske kommer en dag där allt kommer vända även för mig? Jag tvivlar på det men ni vet hoppet är ju det sista som överger människan. Och tills dess får jag vara den som kämpar med huvudet precis över vattenytan. För simma det ska jag! Har lärt mig att inget någonsin är så såvrt att ta sig ur eller är värt att sluta simma för! Finns en mening som är så sann som den är skriven eller sagd det vet jag inte men skit samma. Och det är att den som fått dig att fälla tårar är oftast inte värd dom. Och det har jag lärt mig nu. Jag visste det inte för några månader sedan men något har jag lärt mig efter alla samtal jag haft. Titta även polletten kann trilla ner hos mig ibland.
Nej oj nu blev den här texten mycket längre än vad jag hade väntat mig så får nog bli ett eget inlägg av det här.

Hoppas att ni som jag håller tummarna för att även jag ska få vara lycklig en dag :) Och hoppas även då att ni unnar mig det och inte blir avundsjuka. För då mina vänner kan jag dra historien om mitt liv och då tvivlar jag på att ni kommer vara avundsjuka sen.

Hej o tack för att ni tog er tid. Mvh Bitterfittan ;D



Kommentarer
Postat av: camilla

Sarah du kommer vara lycklig en dag, du måste bara lära av alla misstag! Du har ju haft 2 hittils som inte gick vägen, lär dig av det och gör något bättre åt det 3:e så ska du se att du med blir lycklig.. Alla är inte lika och alla går inte ihop, man har motgångar. Det kommer ska du se!

2010-03-25 @ 14:07:35
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0