10-03-31

2010-03-31 @ 16:20:25
Hejsan svejsan på dejsan ;D

Den här dagen kunde inte ha startat värre tror jag, för imorse vid halv sex vaknade av att jag själv skrek rakt ut HJÄLP! Och väckte på så sätt även frugan. Jag drömde den äckligaste mardrömmen jag någonsinn drömt inatt. Den var så verklig och allt utspelade sig på Frugans gård där vi sov osv. Massa spöken handlade det om med. Ush fy vad rädd jag var när jag vaknade!
Men sen har resten av dagen vart mysig, jag och Frugan har fixat och grejat i stallet, solat och lagat mat. Och nu blir det vila en stund och se på 90210 innan jag ska fixa till mig och fixa lite här hemma inför kvällen. Som kommer bestå av pizza och tvmys med Favvon. Och med den början på dagen så är jag värd världens mysigaste kväll.

Nej nu är det färdigt laddat.
Natti Natti för en stund
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0