10-03-22

2010-03-22 @ 18:19:29

Hejsan hoppsan toppsan

Sitter nu hemma hos frugan och ser på Brooke Knows Best och ska snart hoppa in i duschen innan vi ska på stallmöte med gamla stallet.
Dagen idag har jag inte gjort mycket mer än att umgåtts med frugan och vart hos doktorn. Just det, jag hade redan glömt bort att jag vart hos Magdoulna (doktorn) och blev sjukskriven ytterliggare 3 månader och gjorde ett EKG idag med. Har dock ingen aning om varför men det är väl bra så jag vet om mitt hjärta tickar och går fortfarande kanske. Fast det hade jag kunnat informera henne om att det gör det. Men nu är vi iaf helt säkra på det. Man lär sig något nytt varje dag ju.
Men nog om det, ikväll ska jag ännu en gång träffa min Favorit och jag har längtat heeela lååånga dagen efter det så det ska bli exta mysigt och få massa pussar. Ja jag vet att ni blir avis så ni behöver inte ens försöka sno han för det kan ni inte ;D

Pssst kan komma ett gästinlägg här snart om ni har tur ;D

Ha det bra!

Sarah


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Haha! Grymt snygga glajjor;)

2010-03-22 @ 19:38:58
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Nathalie Posth

Tack Sarah vad gulligt av dig att göra ett positivt avtryck:D Hoppas allt är bra med dig? Det var inte igår, inte i förrgår heller förresten...;)

2010-03-22 @ 19:45:55
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0