10-03-16

2010-03-16 @ 14:56:39


Hello u bitches!
Förlåt för absolut sämst uppdatering men jag har inte haft någon lust alls att blogga och det slutar oftast med att jag inte gör det då. Och så får det vara. Jag är sjukskriven för bövulen! Då kommer man undan med det mesta. Även med dålig uppdatering, det måste ni lära er kära läsare.
Det som hänt är inte mycket mer än att jag gillar 14 mars något så otroligt mycket! Tänker inte säga varför haha ni får vara nyfikna! Sen vankades det såklart fest i lördags och jag var superdupertaggad och körde på fullast vinner tror jag. Jag hade iaf otroligt kul och bilder finnes! Just det, jag och Frugan var i Öret i fredags och shoppade loss som aldrig förr, har nog aldrig shoppat så mycket i hela mitt liv på en o samma dag tror jag, om ni har tur så kommer det bilder på det med, är ju baj bloggsugen idag så det kan mycket väl bli så att det blir ett antal uppdateringar idag.
Men så till dagens happenings, vaknade upp bredvid favvon och efter en stund traskade jag hem till min lilla stuga och satte mig här, resten av dagen kommer att bestå av en lång uteskritt på Kråkon och sen Dating in the dark kl 20.00 Ikväll. Sen inget mer planerat än så länge.

Hoppas ni får en fin bloggdag!
Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0