10-03-09

2010-03-09 @ 20:50:29

Hejsan hoppsan!
Sitter och kollar på dom dära flickorna och pojkarna som dejtar i mörkret. Tur att jag inte gjorde som jag tänkte att söka dit, då hade jag ju aldrig kunnat träffa min favvo och sen tänk om man hade blivit intresserad av ngn som visade sig var bajful? Det hade ju aldrig gått. Nej nu låter jag jätte ytlig men alla måste ju erkänna att utsidan också har betydelse. Även om det är insidan som spelar störst roll. Så nej jag är inte jätte ytlig ;)
Nej nog om sånt där tjaffs, jag fixar mitt dejtande rätt bra utan tvs hjälp måste jag säga..
Dagen idag har vart riktigt mysig, favvon och jag har intagit soffläge mest hela dagen (vi tom somnade i soffan igårkväll) Eller nja det var så att jag somnade i soffan och han ville inte väcka mig så han la sig också och somnade i soffan. Sen blev det ett brejk för att åka till stallet och rida Kråke, var inte superduper seriös idag för han kändes fortfarande lite seg i kroppen sen helgens träning så ville inte kräva för mycket av honom. Och nu endast med 5 timmar ifrån varandra så ska jag ta en prominix till andra sidan skolan och mysa med favvon igen. Nu tänker dom som är singlar och läser att fyfan vilken jobbig människa som är sådär fjantigt uppe bland molnen och hoppar. Yes jag vet så tänkte jag med nyss ;D Men jag har flygfän i magen det har inte ni haha ;)

Nej dags att sätta på sig fäjset och lite anständiga kläder, eller nej jag ångrade mig det blir definitivt myskläder idag!
Imorgon väntar psykologen, ridning kl 9 på morgonen gulp vilken chock det kommer bli för min hjärna! O så lite solning o sen hoppas jag på färgning av mitt hår på kvällen.

Sov gott kära läsare!
arahS


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej.

Går du hos en psyklog. Hoppas att du inte mår så dårligt och blir bättre.

2010-03-09 @ 21:56:34
Postat av: Annso

Jag e glad för din skull att det pirrar gött i magen & att du har en favvo. Se till att njuta gött nu=) Ses i vimlet på fredag, då e min favvo med oxå. Din då?

2010-03-10 @ 22:10:38
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Lola May

Visst!

2010-03-11 @ 17:24:51
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0