10-03-08

2010-03-08 @ 13:56:33

Jag och frida shakar rumpa för läääänge sen ;D
Godmorgon :)
Har precis ätit nudlar & Beasås mumma! Och favvon gick också precis, dock hann han smita innan jag fick lov att bjuda på gorumet rätten. His loss! ;D Igår blev det tv en stund när han hade kommit men jag blev dödstrött helt plötsligt så det blev sängen rätt så fort med Den ofrivillige golfarn på datorn. Dock var jag nog inte världens roligaste sällskap då jag inte var på alls bra humör igår, vet inte varför men det är det ändring på idag! För vaknade bredvid favvon med solen i ögonen och fågelkvitter i öronen. Och nej då kan man inte vara sur på heeela dagen!
Idag blir det soffläge en stund innan jag ska ta med moder jord till solarieöarna och efter det blir det stallet och en skrittur på Åke i solen blir. Ikväll är det ju äntligen Hollywood fruar som ni inte får missa på 3:an kl 21:00. Sen efter det är det ju Boston Tea party.

Hoppas ni får en fin dag i solen mina vänner!
Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0